Pagina's

26 juli 2006

Een vakantiewerkje af!


Vanaf mijn vakantie-adres schrijf ik mijn eerste stukje op deze weblog. En ik laat jullie meteen een af borduurwerkje zien, waar ik vandaag de laatste steekjes aan heb gezet. De afwerking moet wachten tot we weer thuis zijn, omdat ik hier geen vulling heb om erin te doen. Het is de "Teapot Scissor Fob" van Lorri Birmingham Designs, ik kreeg dit pakketje van Chantal voor mijn verjaardag begin deze maand. Nog een keer bedankt Chantal!
Voor morgen verwachten ze een recordwarmte... voor ons reden om er overdag niet op uit te gaan met de kinderen, we kunnen altijd 's avonds nog naar het strand. En dus denk ik dat ik morgen maar aan de bijpassende needleroll van dit leuke fobje ga beginnen, dat ik ook al van Chantal kreeg!

1 opmerking:

Vrouwe Nack zei

Hee Willeke, ik zie dat je je vakantie goed besteed ;). Ze blijven schattig he, die Lorri B werkjes.
groetjes van Bianca.

Wie volgt dit blog?