Pagina's

03 januari 2007

Een nieuw jaar!

Allemaal natuurlijk een heel gelukkig nieuwjaar gewenst!

Een nieuw jaar, met plaats voor goede voornemens, ook op borduurgebied. Mijn stapel onafgemaakte werkjes was inmiddels zo groot geworden dat het tijd werd voor actie! En dus heb ik een lijstje gemaakt met al die werkjes en de bedoeling is daar het komende jaar goed in te kunnen afstrepen. Ik ben begonnen met een werkje dat er al dik 5 jaar lag, gekocht tijdens een vakantie in Frankrijk. Het was een pakketje van DMC met een gastendoekje en washandje. Het handdoekje heb ik vanavond afgemaakt, geen idee eigenlijk waarom het 5 jaar heeft moeten wachten, want het was in een avondje werk af...




Dan wil ik jullie nog een werkje laten zien dat ik had gemaakt voor de kerstornament exchange van een borduur e-maillijst waar ik lid van ben.

Deze had ik gemaakt voor Karen, die mij ook een ornamentje moest sturen:

Als je erop duwt dan speelt het "Stille Nacht".


Dit is wat Karen mij stuurde, niet alleen een ornamentje maar ik werd met meer verwend:




Geen opmerkingen:

Wie volgt dit blog?