Pagina's

05 oktober 2008

Stormy weather...

De herfst slaat vandaag echt toe met een dag met veel wind en nog meer regen... en dus sliepen we lekker uit en brachten de dag door met lekker binnen blijven en onze eigen dingetjes doen. Da's wel lekker na een zaterdag geren en gevlieg, zoals zwemles, boodschappen, wassen, de oudste naar een feestje brengen, de stad in om nog meer boodschappen en zo. Een goede dag ook om te werken aan de volgende exchange, die als thema halloween/herfst heeft. Dus dat heb ik ook lekker gedaan en ik vind dat ik een goede keus gemaakt hebt, maar zoals gewoonlijk moeten jullie op een foto nog eventjes wachten!


Fall kicks in with a lot of wind and even more rain today... and so we slept in and stayed in the house today, all doing our own little things. That's nice after a busy Saturday with swimming class, grocery shopping, laundry, even more shopping etcetera. It was also a good day for some stitching on the next exchange, which has a halloween/fall theme. So that is what I did, and I think I made a good choice, but as usual you'll have to wait somewhat to see a picture!

1 opmerking:

Tanja zei

Hoi Willeke,

via via kwam ik op je website terecht. Ik zag de naam Willeke staan en dacht, hey dat is vast een Nederlandse! Ja dus.

Groetjes uit Phoenix, Arizona,
Tanja

Wie volgt dit blog?