Pagina's

07 maart 2009

My first binding!

Ik heb mijn eerste quiltje afgewerkt met een biesje, en er ook een tunneltje achter gezet om het op te hangen. Dat is wat we afgelopen donderdag op de cursus leerden. Omdat ik mijn oefenlopertje nog niet helemaal doorgestikt had, had ik een klein borduurtje meegenomen. Daar had ik al eerder stofjes langs genaaid en een poging gedaan om een biesje erom te zetten, maar dat was niet helemaal gelukt. Nu dus wel! Ik ga ook verder met de vervolgcursus, ik heb er erg veel plezier in!


I have finished my first quilt with a binding and put a tunnel on the back to hang it. That is what we learned last Thursday in the course. Since I hadn't finished quilting my table runner yet, I brought a little stitchwork I tried to finish with fabrics and binding earlier, but that didn't work out the way it should. Now it did! I also registered for the next course, I am enjoying it very much!

2 opmerkingen:

Cisca zei

Wat een schattig schilderijtje lijkt het zo. Echt heel erg leuk geworden en de bies zit er erg netjes om.

Simone zei

Je bent genomineerd voor de Kreativ Blogger Award! Kijk maar in m'n blog http://soedidee.blogspot.com

Wie volgt dit blog?