Pagina's

19 april 2009

Lone star

Een tijdje geleden ben ik begonnen met de tweede quiltcursus, en inmiddels heb ik daarvan alweer twee lessen gehad. In die lessen hebben we geleerd een achtpuntige ster (ook wel bekend als Lone Star of ster van Bethlehem) te maken. En hier is mijn resultaat tot nu toe, ik ben erg blij met hoe het er uit is komen te zien. Ik ben nu aan het bedenken wat ik ervan ga maken. In het cursuslokaal hangt een wandquiltje met daarin verwerkt de technieken die in deze cursus geleerd worden, en dat vind ik eigenlijk wel heel erg mooi. Maar precies dezelfde maken wil ik niet, dus ik moet nog even puzzelen hoe het uiteindelijk gaat worden...


A while ago the second quiltcourse started, and in the meantime I had two lessons alreday. In those lessons we learned how to make an 8-pointed star (also known as Lone Star or star of Bethlehem). Here is my result so far, I'm quite happy with the way it turned out. Now I have to think what to make of it. In the course room there is a wallhanging made of the techniques learned in this particular course, and I like that very much. But I don't want to make exactly the same, so I have some puzzling to do before I know what the end result will be...

1 opmerking:

Cisca zei

Mooie lone star Willeke!
En de puntjes zien er netjes uit, niet het makkelijkste met al die schuine zijden om dat netjes te krijgen.

groetjes, Cisca

Wie volgt dit blog?