Pagina's

27 oktober 2009

herfstvakantie!

We genieten lekker van de herfstvakantie. Lekker niets moeten, heerlijk uitslapen, en alles doen op de tijd dat jij het wil... Vanochtend hebben we heerlijk twee uur gewandeld met de hond, vanmiddag doen we ieder ons eigen ding. Voor mij is dat quilten, ik heb vorige week op de handwerkbeurs een pakketje gekocht voor een klein quiltje voor de salontafel, en dat ben ik nu aan het doorquilten, ik ben al bijna halverwege. De kleuren passen perfect bij de meubels in de woonkamer!

En deze wilde ik jullie ook even laten zien: een handdoek gemaakt voor een vriendinnetje van mijn oudste dochter. Ze werd 9, en heeft een Schotse westie. Ik heb deze dus op een handdoek geborduurd, en gecombineerd met een applicatie, omdat het witte hondje anders wegviel tegen de witte achtergrond. Helaas heeft dochter niet echt van het feestje kunnen genieten, ze werd ziek en werd dus weer naar huis gebracht. Gelukkig viel het kadootje wel in goede aarde!



We are enjoying our autumn vacation over here. We don't have to do anything, we sleep late, we do everything on the time we want to... This morning we enjoyed a two hour walk with the dog, and this afternoon we alle are doing our own thing. For me that is quilting, last week I bought a little quilt kit at a craft expo, and I am quilting that now, I am almost halfway. It will be a tablecloth for the coffee table. The colors match our livingroom furniture perfectly!

And this I also want to show you: a towel made for my eldest daughters' friend. She celebrated her 9th birthday and owns a Scottish Westie, so I embroiedered that for her, combined with an application pattern, because otherwise the white dog wouldn't be visible on the white background. Unfortunately my daughter didn't get to enjoy the party, she got sick and was brought home again. But the gift was greatly appreciated!

Geen opmerkingen:

Wie volgt dit blog?