Pagina's

26 augustus 2012

Memobord

Een aantal jaren geleden kochten wij voor Isabelle een halfhoogslaper, waar we toen heel blij mee waren, omdat ze maar een klein slaapkamertje had. Maar inmiddels is Veerle naar de zolder verhuisd, waardoor beide dames nu een mooi ruime slaapkamer hebben. En in die ruime slaapkamer kwam dat grote bed veel minder goed tot zijn recht, vonden we. Maar ja, om nu een perfect goed bed zomaar weg te doen, dat was ook weer zoiets... Tot mijn collega zei dat ze op zoek was naar een dergelijk bed voor haar zoontje. De koop was snel beklonken, de verhuizing ook. En dus trokken wij in de zomervakantie naar het bekende Zweedse woonwarenhuis voor een mooie nieuwe bedbank. Omdat we toch bezig waren, deelde we maar gelijk de kamer helemaal opnieuw in, en we zijn erg blij met het resultaat tot nu toe!

In zo'n mooie kamer hoort natuurlijk ook iets leuks aan de muur, en toen ik me vorige week iets beter voelde na de griep, vond ik al surfend over het net een leuk idee.

Een tripje naar zolder leverde een leuk stofje, lintjes en knopen op, in de schuur vond ik een tacker. Een canvasdoek erbij, en dit is het resultaat, een leuk memobord om boven haar bureautje te hangen! Veerle heeft er ondertussen ook al één besteld, en ach, ik weet nu toch hoe het moet...


Trouwens nog lastig om een beetje leuk te fotograferen, zo'n bord.

Geen opmerkingen:

Wie volgt dit blog?