Pagina's

07 januari 2015

Scheepjes CAL 2014

In oktober 2014 begon de Scheepjes CAL 2014,  een project waarmee je in 12 weken een eenpersoons deken kon haken.  Er waren twee pakketten met garen hiervoor samengesteld,  en toen ik de kleuren van het eerste pakket zag was ik verkocht.  Een kleurencombinatie die ik van z'n leven zelf niet had verzonnen maar wel heel erg mooi vind, prima voor het bed van de jongste.  Een paar weken later werd er een groot pakket bezorgd en kon ik meteen de dag van het eerste patroon,  3 oktober, beginnen. En hoewel ik normaal niet zo goed ben met dit soort dingen,  lukte het nu prima om me aan het schema te houden.  Precies 3 maanden na de start,  op 3 januari 2015,  hechtte ik de laatste draad af.  Sindsdien slaapt Isabelle er heerlijk onder!

2 opmerkingen:

Chantal zei

Mooi deken . De kleurtjes passen inderdaad goed bij elkaar . Je bent het jaar wel goed gestart met een AFFO . Hoop dat er nog veel volgen .

DELETED zei

Leuk blogje!

Wie volgt dit blog?