Pagina's

05 oktober 2006

daar ben ik weer...

met het goede voornemen nu toch eens wat vaker te gaan schrijven hier, want ik zag net tot mijn schrik dat het bijna een maand geleden is sinds het laatste berichtje!!! Ik heb het ook wel druk gehad met vanalles en nog wat, o.a. met onze "nieuwe baby" Juul. Juul doet het prima, hij luistert best al redelijk, en is inmiddels ook gestart op de hondenschool. We zitten midden in de zindelijkheidstraining en dat is vermoeiend... Dit is de favoriete bezigheid van Juul, slapen:



Ook op borduurgebied heb ik wat te laten zien, op 15 september zijn we met zijn vieren begonnen aan de Gingerbread Garden SAL, en dit is mijn eerste deel:



Simone heeft hem inmiddels al af, die was te ongeduldig, maar ik ga gewoon op 15 oktober verder met deel twee. Ik heb nog genoeg te doen in de tussentijd: op dit moment ben ik druk bezig aan de Halloween exchange die 15 oktober op de post moet, ik moet nog een beetje borduren en hem dan tot een kussen verwerken, en dan kan hij weg. Verder zijn er alweer twee nieuwe blokken van de Sea Quilt gekomen en dat terwijl ik die van vorige maand en één van juli nog steeds niet af had (om nog maar te zwijgen van de blokken ervoor die nog niet af zijn). Dus daar kan ik zeker mee vooruit.

Twee weken geleden ben ik nog naar de hobbybeurs in Mechelen geweest, dat was erg leuk. Ik heb daar Chantal en Iris ontmoet wat natuurlijk het leukste van de dag was, maar ook heb ik hele mooie dingen gezien. Ik heb een paar stofjes voor mijn Sea Quilt verzameling gekocht (de bedoeling is dat ik de Sea Quilt ga afwerken tot een sprei voor op ons bed, en daar ben ik allerlei blauwe patchworkstofjes voor aan het verzamelen) en ook nog wat andere stofjes, o.a. om de halloweenexchange af te werken en een pakketje om een miniquiltje te maken. Er waren veel te veel mooie dingen!

De komende tijd neem ik me dus voor hier vaker wat van me te laten horen, jullie mogen me eraan houden!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Als Juul een maand of drie is, zal hij wel wat meer wakker zijn. Althans, zo was het altijd met onze honden. Hoe ervaren de kinderen het?

Groetjes, de andere Willeke.

Unknown zei

De kinderen vinden het enig, maar schrikken soms wel van zijn enthousiasme. Dat moet van beide kanten dus nog een beetje wennen. En de jongste is soms een beetje hardhandig, dan vindt ze bijvoorbeeld dat ze hem aan het "helpen" is met drinken maar ondertussen verdrinkt-ie bijna in zijn waterbak. Dus het is wel oppassen geblazen!

Wie volgt dit blog?