Pagina's

25 oktober 2006

Snowbuddies afghan

Een tijd geleden was ik begonnen aan de snowbuddies afghan van Stoney Creek:



Dit patroon heeft in 2002/2003 in het Amerikaanse tijdschrift "Stoney Creek Magazine" gestaan. Een aantal leden van de borduur e-maillijst waar ik lid van ben waren hem aan het maken en ik wilde graag meedoen. De afspraak was dat we minimaal 150 steekjes per week zouden maken. Hij borduurt echter zo lekker dat dat er al gauw meer waren. En in de zomer heeft hij een hele tijd stil gelegen want zo'n grote lap op je schoot is natuurlijk enorm warm, zeker met de tropische temperaturen van afgelopen zomer. Maar nu het herfst is had ik weer zin om hem op te pakken en nu heb ik er alweer een dikke week aan geborduurd, het schiet erg lekker op. Ik wil er nog een beetje verder aan gaan voor ik jullie een foto laat zien hoe ver hij nu is, maar ik heb in ieder geval al het hoofd van de grootste sneeuwpop af.

2 opmerkingen:

Iris zei

Hoi Willeke,

het hoofd van de grote sneeuwpop al af ? ? Dan ga je snel. Ben benieuwd naar een update-foto

Karen en Marc zei

Wij zijn benieuwd naar die foto. hup ermee

Wie volgt dit blog?