Pagina's

12 augustus 2007

weinig gepost/not many posts

Afgelopen week weinig nieuws te lezen op mijn blog, ik was niet in de stemming omdat afgelopen maandag mijn oma overleden is op 85-jarige leeftijd. Afgelopen vrijdag was de afscheidsdienst. Ik heb wel veel geborduurd en ik zal dus komende tijd wel het een en ander hebben om te laten zien hier.

Omdat de laatste twee vakantieweken voor de kinderen dus een beetje in het water gevallen waren, omdat ze beiden ook nog ziek waren, zijn we gisteren nog een dagje uit geweest, naar dierentuin Planckendael. Het was een geslaagde dag, morgen begint de school weer voor de oudste. De jongste gaat woensdag weer naar de peuterspeelzaal.

---

Not many posts last week as my grandmother died in the age of 85 last Monday. Last Friday was her funeral. I did do quite some stitching though and thus will have some things to show you in the next posts.

As the last two weeks of summer vacation were a bit of a disappointment for the children, as they both also were sick, we decided to go on a day trip yesterday, to zoo Planckendael. We had a fun day, a nice closure of the vacation, tomorrow school starts again for our oldest, and the youngest will go to kindergarten again on Wednesday.

1 opmerking:

Vonna Pfeiffer zei

My deepest sympathy to you on the death of your grandmother.

School is starting here too on this coming Wednesday for my three big kids, alas it will only be me and my baby here alone :)

Wie volgt dit blog?