Pagina's

23 juni 2009

Designer Mystery Block of the Month quilt

Vandaag heb ik de eerste zending ontvangen van de Designer Mystery Block of the Month van de Fat Quarter Shop. Dit is het pakket om uiteindelijk alle blokken mee aan elkaar te zetten. Ik hoop het pakketje voor het eerste blok ook deze week te ontvangen. Ik vind de kleuren prachtig, en wil deze quilt maken voor op ons bed.



Today I received my first shipment of the Designer Mystery Block of the Month quilt from The Fat Quarter Shop. This is the finishing kit, I hope to receive the kit for block 1 also this week. I really like the colors, and I want to make the quilt for our bed.

3 opmerkingen:

Isabella zei

Dit ziet er alvast heel goed uit. Ben benieuwd wat je ervan gaat maken.

Cisca zei

Mooie zachte (moda) kleurtjes en het beginpatroon ziet er veelbelovend uit. Leuk om dit te gaan maken. Ik start met eigen lapjes op 1 juli met guute's antieke quilt.

tamdoll zei

I love that color green, this is going to be beautiful!

Wie volgt dit blog?