Pagina's

25 juni 2009

Laundry day

Vandaag was het wasdag. Het is prachtig weer en dus besloot ik mijn stofjes voor Guutes antique quilt klaar te maken voor gebruik. Dus ze werden gewassen, gedroogd en gestreken, en kijk eens wat een mooie plaatjes dat geeft! Op de laatste foto ligt de stof die ik voor de achtergrond ga gebruiken bovenop, dit is een heel klein motiefjes in wit op wit. Volgende week krijgen we het eerste patroondeel, ik ben heel benieuwd hoe ik het ga bijhouden, want het wordt wel een heel grote quilt... De stofjes zijn overigens uit de serie "Civil War Crossing" van Moda, een tijdje geleden heb ik die via internet op de kop kunnen tikken, een prachtig pakket van 36 fat quarters!




Today was laundry day. The weather is lovely over here and so I decided to prep my fabrics for the start of Guutes antique quilt project. Look at those beautiful pics! In the last pic the fabric lying on top is my background fabric, a very small white on white print. The project starts next week, I am very curious if I can keep up, since this is going to be a very big quilt... The fabrics are from the "Civil War Crossing" line from Moda, I was able to buy a pack of 36 fat quarters through the internet earlier!

9 opmerkingen:

Marie-José H zei

Mmm, Willeke wat een schitterende stofjes. Die smeken om verwerkt te worden.

Simone zei

Wat een prachtige stofjes Willeke!!! Jij gaat het wel druk krijgen met al die quiltprojecten ;)

Balsemien zei

Hoi Willeke,
Helemaal prachtig je stofkeuze!
Ik sta te trappelen om te beginnen, jij ook?
Fijne avond!

Anoniem zei

Halloooooo, Willeke !
Hmmmm.... die stoffen zijn zooo prachtig ;>) Prachtige keuzen va jou! Nog een paar dagen geduld, en dan gaan we alle samen voor maanden plezier. WoooHoooo !
XOXOXOXOXOXOXO
NADINE

Isabella zei

Nog al zo'n groot project. Jij gaat het echt druk krijgen. Mooie stofjes heb je op de kop getikt. Hiermee moet het wel een mooie quilt worden.

Anoniem zei

Hi Willeke

these fabrics are very cool, I use them in a BOM from a belgium shop and it's turns out nice
maybe one day I should visit you as you live in Maastricht and I'm regularly there for shopping, lol

take care

Mascha zei

Heel erg mooi die kleurencombinatie. Dat beloofd wat!
Fijn weekend, Mascha

katrien zei

Wat een mooie stofjes.

Inge Slaats zei

Wat een prachtige stoffen zie ik hier! Ben je inmiddels begonnen? Het is zó leuk om te doen, mijn middenblok is sinds gisteren af.
Veel plezier met maken hè!

Wie volgt dit blog?