Pagina's

07 januari 2010

Noah's Ark

Herinneren jullie je deze nog? Vandaag precies 2 jaar geleden vertelde ik er hier voor het laatst over. Ik heb hem in de kerstvakantie weer opgepakt, telkens een lettertje tekst erbij. De derde tekstregel is nu bijna af, ik kon er niet mee verder omdat mijn garen op was. Gelukkig is dat nu alweer onderweg naar hier. Ik vind het erg leuk om er weer aan te werken, en ben ook best wel een beetje trots op mezelf dat ik eindelijk weer eens een werk heb opgepakt dat er nog lag, in plaats van weer iets nieuws te beginnen! Mijn gezondheid is nog steeds niet zoals het moet zijn, ik heb blijkbaar veel rust nodig, en dit is een prima werkje om me ondertussen niet te gaan vervelen! Als laatste, maar zeker niet het minste, wil ik jullie allemaal een gezond en gelukkig 2010 wensen!!!


Remember this one? Today exactly 2 years ago I told you about it for the last time here. I picked it up again during Christmas vacation, one letter at the time. The third text line is almost finished now, but I had to stop because I ran out of thread. Fortunately that is on its way to me as we speak. I have fun working on it again, and also am a little bit proud of myself for not starting a new work but picking up an unfinished one! My health still isn't what it should be, I apparently need a lot of rest, and this helps me from getting bored! Last but not least I want to wish all of you a healthy and happy 2010!!!

1 opmerking:

Brigitte zei

A wonderful project and worth being picked up again. I'm also very motivated at the beginning of a new year to pick up an old UFO and stitch on it again.
Wishing you a fast recovery.

Wie volgt dit blog?