Pagina's

12 april 2011

De taart

Bij een jarige dochter hoort natuurlijk ook een taart. De planning was om die vrijdagavond te maken, maar na een hele dag boodschappen en voorbereidingen voor het feestje, èn natuurlijk het feestje zelf (wat kunnen 6 van die meiden gillen zeg!), was ik helemaal op! Het taart maken werd dus doorgeschoven naar zaterdagochtend, en toen had ik nog steeds geen inspiratie! Ze had zich een keer laten ontvallen dat ze een prinsessentaart wilde, maar ik kon niet echt iets bedenken dat ik toen nog kon maken. Op internet zag ik veel voorbeelden van taarten in Oililystijl, dat vond ik wel erg leuk, en heb ik een klein beetje na proberen te maken. Dat is het niet echt geworden, maar gelukkig vond ze het wel een mooie taart, en lekker was hij ook, hij was zó op. Dat laatste is ook de reden dat ik er niet mooiere foto's van heb dan deze...


2 opmerkingen:

creadientje zei

Hij is ook wel heel erg mooi!!! Doe ik je niet na, helemaal niet op de dag zelf!!

Anoniem zei

Het is niet te zien dat het een haastklusje was hoor!!!! Gewoon een mooie en zo te horen erg lekkere taart!

gr.Ing

Wie volgt dit blog?