Pagina's

01 juli 2011

Het Bernina zomerblogproject

Een tijdje geleden las ik over het Bernina zomerblogproject. Dat leek me een leuk idee, dus ik meldde me aan, en een paar dagen later viel er een pakket stof in de bus... en toen begon het... de stof was een soort van krinkelkatoen, heel erg gekrinkeld zelfs, alsof het gesmockt was. Wat moest ik daar nou van maken? Bij het doorspitten van mijn patronenboekjes kwam ik een topje tegen in eenzelfde soort stof, dat leek me wel wat voor jongste dochter. Maar het pakte toch niet helemaal uit zoals ik had gedacht. Volgende poging dan maar, een zomerjurkje, ook weer voor de jongste. En dat werd uiteindelijk dit:


Ik weet nog steeds niet goed wat ik ervan moet denken, hoewel het eenmaal aan het lijf al stukken leuker is dan ik dacht dat het zou zijn. Maar of ze het veel gaat dragen? Wat ik wel zeker weet, is dat ik dit jurkje zeker nog wel eens in een "gewoon" stofje ga maken, het is een heel leuk modelletje en snel klaar. Van de krinkelstof heb ik nog een stuk over, en ik denk dat ik daar nog een sjaal van ga maken voor mijn oudste dochter.

1 opmerking:

Nicolette zei

Het staat heel leuk! Wat vindt ze er zelf van?

Wie volgt dit blog?