Pagina's

04 april 2012

Meters maken

Wilde ik vorige week de proefjurk af maken, ging mijn lockmachine kapot! Dat kon ik nou net niet gebruiken, maar gelukkig wist ik een goede reparateur die mijn machine na het weekend weer piekfijn in orde had. Vandaag had ik de tijd om hem weer uit te proberen, en hij loopt weer als een zonnetje. Dat werd dus meters maken, maar liefst 11 meter band moest ik zomen en plooien. Dat zomen deed ik dus met de lockmachine, voor het plooien maakte ik gebruik van een plisseervoet, die ik ooit kocht en eigenlijk nog nooit echt gebruikt had. Het was even uitzoeken, maar uiteindelijk had ik door hoe het moest en kon aan de slag. En kijk, het werkt!


Dan mocht ik nog een knuffeldoekje maken met Spongebob erop. Ik heb niet zoveel met Spongebob, maar dit was wel een erg mooi patroontje dat heel goed uitborduurde, en ik vind het dus toch wel erg leuk geworden. Maar het belangrijkste is dat het kleine meisje waar het voor is er zielsgelukkig mee is en er nu waarschijnlijk lekker mee ligt te slapen!


Geen opmerkingen:

Wie volgt dit blog?