Pagina's

10 augustus 2006

Eindelijk...

Eindelijk is het derde blok van de Sea Quilt af! Het duurde me te lang, niet alleen was het een heel vol blok maar ook bleef ik maar twijfelen over de roze kleur die volgens mij niet in het geheel paste en ik bleef dus maar controleren of het wel klopte, maar ik kon echt geen ander symbooltje vinden dat het anders kon zijn, dus het moet wel kloppen. Nu het af is vind ik hem toch wel mooi geworden, zoals gewoonlijk bij deze quilt eigenlijk, ik vind de kleurcombinaties tijdens het borduren vaak maar niks, maar eenmaal af valt dan alles op zijn plaats:


Ik ben maar gelijk een stukje verder gegaan met de randjes zodat ik weet waar het volgende blok moet komen. Maar ik denk dat ik vanavond eventjes aan iets anders ga borduren, wat weet ik nog niet helemaal zeker, misschien ga ik wel beginnen aan een werkje voor de Halloween exchange waar ik aan meedoe. Het is de bedoeling dat je een kussen maakt met een borduurtje in Halloween stijl, het weer werkt in ieder geval mee om in Halloween sfeertjes te komen, het is hier maar grijs en regenachtig... en ik kan maar op tijd klaar zijn natuurlijk!

2 opmerkingen:

Judith zei

Hij is erg mooi geworden Willeke.

Anoniem zei

Hij is schitterend !!!

Wie volgt dit blog?