Pagina's

11 juni 2007

Blok 2

Afgelopen zaterdag stond het patroon voor het tweede blok van de mysterie op internet. Meteen geprint natuurlijk en gisteren begonnen. Helaas viel dit blok een beetje tegen ten opzichte van het eerste, ik dacht dat het allemaal goed ging tot het op een gegeven moment niet lukte om twee hoekjes netjes tegen elkaar aan te zetten. Maar gelukkig is het nu toch helemaal af gekomen, met wel een paar keer dingen uit elkaar halen en veel passen en meten.

Ik heb alleen de achtergrondkleur hetzelfde gebruikt als in het eerste blok, toch passen ze mooi bij elkaar vind ik. Dit doe ik omdat ik niet genoeg stofjes op voorraad had anders.

Nu is het wachten tot volgende zaterdag dan komt er weer een patroon op voor blok 3, benieuwd wat dat weer zal zijn. Niet dat ik niks te doen heb in de tussentijd, zonet heb ik 22 piratensjerpen gemaakt voor de theatervoorstelling van onze oudste dochter op 20 juni a.s. Deze week mijn lockmachine maar een schoonmaakbeurt geven, na al dat piratenstof kan hij dat wel gebruiken. Nog een leuke opdracht trouwens, in juni piratenstof zien te vinden, maar het is me gelukt!

3 opmerkingen:

Iris zei

Heel goed gelukt Willeke, en de stofjes passen inderdaad goed bij elkaar !!

Anoniem zei

Dat ziet er heel goed uit en de stofjes passen pefect bij elkaar!

Wat een leuke uitdaging om juni op pad te gaan voor piratenstof!

Karen en Marc zei

leuk zeg, en ze passen perfect samen. Ben benieuwd naar het vervolg ervan.

Wie volgt dit blog?