Pagina's

19 juni 2007

mijn zolder

Toen ik pas een naaimachine had naaide ik altijd aan de eettafel, maar ja, dan moest alles eerst opgeruimd worden als we gingen eten. Niet handig dus. Daarna heb ik alles naar zolder verhuisd, maar het was en bleef een rommelzolder, alles wat we kwijt wilden werd naar boven gebracht tot we op een gegeven moment de vloer niet meer konden zien en er al zeker niet konden hobbyen...




Daar moest dus verandering in komen! Een paar weken geleden heb ik me er eindelijk toe kunnen zetten en ik ben er zo blij mee, ik gebruik het nu ook echt als hobbyruimte. Ik heb heel veel weggegooid aan overbodige troep die maar bewaard bleef. Ook een aantal dingen weggegeven. En nu hebben we er een volwaardige kamer bij in huis, waar zelfs gelogeerd kan worden!


Eén hoekje moet nog opgeruimd worden, waar de tv en de radio staan. Daar staan heel veel mandjes met cd's en videobanden die ik nog handiger wil opruimen, maar hoe juist moet ik nog even bedenken (tips?). Dat komt dus nog wel. Ondertussen maak ik heel veel gebruik van mijn fijne kamer!!!

2 opmerkingen:

Simone zei

Ziet er goed uit, Willeke! Ik wens je heel veel fijne hobby-uurtjes op je opgeruimde zolder!

Iris zei

Flink gewerkt Willeke !!
Veel plezier op je hobbiezolder !!

Wie volgt dit blog?