Pagina's

05 juni 2007

Favoriete Seizoenexchange

Hè hè, 't zou eens tijd worden, wat heb ik hier al lang niet meer geschreven zeg... Dat kwam voornamelijk omdat ik niks te showen had op borduurgebied, ik was allemaal dingen aan het maken die geheim moesten blijven. Zo was er een model stitch job, dat is een borduurtje dat je voor een ontwerper maakt zodat er een foto kan worden gemaakt voor op het uiteindelijke patroon dat gaat worden uitgegeven. Dit was de eerste keer dat ik dit deed en ik vond het heel erg leuk. Ik deed dit voor Tanya Meehan. Ik mag er nog geen foto van laten zien omdat het patroon nog niet is uitgegeven. Zo gauw dat wel zo is komt er een foto op haar site te staan, en natuurlijk zal ik het dan ook hier melden.
Dan was er de favoriete seizoenexchange van ons borduur mailgroepje op internet. Iedereen die zich daarvoor had ingeschreven kon zijn favoriete seizoen doorgeven, de namen werden verdeeld en dan moest je dus voor diegene iets maken in het thema van zijn favoriete seizoen. Ik moest iets voor Simone maken, zij had als thema herfst gekozen. Ik heb daarvoor een patroontje van Nenne Design gekozen en dit geborduurd in herfstkleurtjes verloopgaren van The Gentle Art Sampler Threads en Weeks Dye Works. Daarna heb ik het borduurtje op een handdoekje genaaid. Simone was er erg blij mee, ik had haar ook nog een paar patroontjes erbij kado gedaan:


Er zou dus ook iets voor mij gemaakt worden, ik had zelf ook voor de herfst gekozen. Vandaag kwam dan eindelijk de lang verwachte envelop, volgens mij had verder iedereen zijn pakje al ontvangen! Karen heeft voor mij een heel leuk kussentje gemaakt en had er verder nog wat kadootjes bij gedaan: een fotolijstje, zaadjes voor pompoenen en een leuk lapje quiltstof. Ik ben er heel blij mee, Karen bedankt!

Geen opmerkingen:

Wie volgt dit blog?