Pagina's

04 november 2012

Oeps!

Meer dan een hele maand liet ik hier niks van me horen... ik geef de schuld aan Twitter en Facebook, het is zó makkelijk met mijn telefoon om daar even te melden waar ik me mee bezig houd, en om hier te bloggen moet ik toch altijd mijn pc aanzetten, wat ik na mijn werk niet zo snel meer doe. Toch vind ik het jammer, dus probeer ik ook hier de draad maar weer eens op te pakken.

Waar ik me dan in die maand mee bezig hield? Als ik zo de foto's op mijn telefoon bekijk, voornamelijk met koken en bakken en af en toe een beetje handwerken. Nu het 's avonds weer vroeg donker is vind ik het dan wel weer erg fijn om iets leuks te maken 's avonds. Ik hou van de herfst, maar niet van de regen als ik met de fiets ga werken... Maar als je tijdens het wandelen in het zonnetje zoiets moois tegenkomt, ben je al die regen alweer snel vergeten!


Van de week had ik nog een hele fijne koffiedate met Francine, daar kun je hier meer over lezen, zo wordt ook meteen duidelijk waarom ik Twitter zo leuk vind!

Geen opmerkingen:

Wie volgt dit blog?